2015. október 29., csütörtök

9.Elökészületek

 ....Majd Mia kulcsot az indítóba tette
,és elfordította.Az autó azonnal nagy robajjal elindult.
-Tudod már milyen lesz a ruhád?-kérdeztem,csak úgy,mert még magam sem tudtam milyen legyen.
-Hmmm...szerintem az enyém rövid lesz.De a színét még nem tudom.Lehet hogy kék lesz.Akartam veled beszélni valamiröl...-itt szünetet tartott majd folytatta-szóval tudom hogy te tündér vagy, de van valami amit tudnod kell.Minden tündérnek van egy védöállata.Ezek az állatok csak a te parancsodra jönnek elö.-hááát...az elképedtem az egy kicsi szó arra hogy...WOW!!Mira leállt az autóval az út mentén...
-Rendben!Szóval...az anyám tündér volt de én farkas géneket örököltem.Gyere szállj ki!-Nem kellett kétszer mondani nekem.A csodálkozást a kíváncsiság ereje gyözte le.
-Csukd be a szemed!Tedd össze lassan a kezed!!Érezd hogy a két kezed közöttbecsatmlik az erö!!Rendben.Most nagyon lassan és minden mágiádat beleadva emeld fel a felsö tenyered!-mindent úgy csináltam ahogy mondta,de még így is csendben leordított...-Még távolabb!!Nagyszerű.Most nyisd ki a szemed!!-lassan nyitottam ki a szemem de a végeredmény elképesztö volt!!!Ott tartottam a kezemben!!Gyönyörű...
-M...mi a...a neve?-kérdeztem mire tollas barátom rám nézett.
-A neveket mindig a gazdája adja.
-Rendben, legyen a neve...Luna(hold)!!Szerintem szép név.
-Szerintem is illik hozzá.Mehetünk shoppingolni?Hozhatod Lunát is a kocsiba.
-Aha mehetünk.-majd Lunát áttettem a vállamra. Beszálltunk a kocsiba ahol tovább utaztunk. Lunát a kezem szélére raktam úgy néztem farkasszemet az ö nagy zöld szemével.Megsimogattam a feje tetejét mire fejét oldalra döntve bújt a mellkasomhoz.Majd Luna elaludt.Nagyon aranyosan nézett ki ahogyan szárnyaival átölelt.Én pedig kezeimmel öt tartottam.De sajnos hamarosan
elértünk a Shop Center elé.
-Mit csináljak Lunával?-suttogtam Miranak.
-Hagyd itt!Takard be takaróval.Ha nem érzi jól magát úgyis eltűnik.-majd óvatosan kinyitottam az ajtót és az ülésemre raktam Lunát.A hátsó ülésről csórtam egy meleg és puha zebracsíkos takarót.Betakargattam vele,és a feje alá egy kicsi miki egeres párnát.Olyan cuki ez a kis lény!!Imádom!!Majd résnyire kinyitottam az ablakot.Becsuktam az ajtót és innentől kezdetét vette a ruhavadászat.Bementünk a butik ajtaján és rögtön egy csomó boltot láttunk.
-Ez olyan sok!!Melyikbe menjünk?-nyafogtam.
-Gyere!!Itt vannak a báli ruhák!!-rángatott Mira az egyik boltba.
-Jó napot!-köszöntünk a 40-es éveiben járó eladónak.
-Úr Isten!-kiáltott boldogan/bolondan Mira.És leakasztott 3 ruhát.
Ruha 3:jobban állna Miran
Ruha 1:túl egyszerű
-Én ezeket felpróbálom!!Te is nézd meg a  ruhákat és utána dönts!!-én erre kiszemeltem magamnak  3 tetszetőset.Majd mindketten a próbafülkéhez mentünk:


Ruha 2:imádom
-Emily végeztél???Mert én már kint várok rád a cukkancs ruhámban.Nagyon ary,meg kell hogy nézd!!!-kiáltotta Mira a próbafülke elött. Úgy döntöttem a hosszú zöldes-fekete lesz  az én álomruhám. Úgyhogy  kiléptem.Mira már idegesen ott állt, rám várva,de amint meglátott elállt a lélegzete.Én is így voltam az ö ruháját látva.Kicsi bohém,de nagyon illik hozzá:
-Emily!Fergetegesen jól illik hozzád ez a ruha!-kiáltotta öszinte örömmel Mira.
Mira ruhája
-Hát ami azt illeti te sem választottál valami rondaságot!Tökre 
hozzád illik!-mondtam neki a többi ruhát nézegetve.
-Szerintem vegyünk még egy csomó ruhát!Ki tudja mikor fog kelleni!
-Oké.Én viszek még 10-et szerintem.
-Én is ennyit.Nah menjünk visszaöltözni!

Szóval a 10+az én ruhámmal mentem be az öltözöbe átöltözni.Hááát...maradjunk annyiban hogy durván kényelmetken volt.De végül levedlettem a ruhám és áthúztam a szeretett utcai viseletemre.Majd kimentem az öltözöböl 
ahol Mira várt rám már felöltözve.Az eladó felé vettük az utat aki kikerekedett szemekkel jutalmazta a ruhapiramisunk.Kifizettük a ruhákat majd két nagy szatyorral a kezünkben kifelé vettük az irányt.Az autóhoz mentünk ahol a csomagtartóba pakoltuk a cuccosokat.Luna még aludt amikor megláttam.Beültem és az ölembe tettem a fejét.Aztán szép lassan kinyitotta a szemét.Rám nézett pislogott párat majd feltápászkodott.Engem nézett egy kis ideig aztán hátatfordított és háttal a mellkasomhoz dölt.Ez a kis madár folyamatosan meglep!!
-Mira Luna szokott éhes lenni?
-Mint minden élölény,nos igen.Varázsporral kell etetned.Anyukám mindig pohárból itatta.A varázspor benned van,úgz tudod elkészíteni mintahogz Lunát elöhívni.Egyszrüen,nagyszerüen.-nos az út végéig ezt  gyakoroltam és amikor sikerült megetettem vele Lunát.Már nem is éhes.A kocsi 1 órányi út után fordult be a Corvin elé.Ma este lesz a nagy bál.Kiszálltunk a kocsiból  
és én elöször Lunát vittem be a nappaliba mert tudtam hogy bent van egy porosodó kalitka.De rájöttem közben hogy Luna nem repülne el.Így hát inkább felvittem a szobámba ahol rátettem a hibiszkuszom ágára.Majd felvittem a többi cuccot is.Most jelenleg itt ülök kiengedett szárnyakkal és magam elé nézek.Rápillantok az órára:13:30.Még van idöm!!Hmmm...van szárnyam...tehát tudok repülni!!
-Luna,megtanítasz repülni?-kérdeztem mire ö igenlöen bólintott.Óriási!!Majd felvittem Lunát a tetöre.Azonnal elrepült de csak hogy utána velem fejmagasságba legyen.Én elrugaszkodtam majd felugrottam...de semmi .Mintha egy óriásbolha ugrott volna...semmi.Megintmegpróbáltam,csak most úgy hogy a szárnyaimat is használtam.És egyre magasabbra szálltam.Repültem.De egy pillanatra máshova figyeltem és...a levegöbe zuhantam.Zuhantam...zuhantam...egyre lejjebb és lejjebb.Egy heves fuvallatú szél visszahozta minden repülésbe vitt erömet.Cikk-cakkban közlekedtem az égen.Néha-néha csináltam jó teljesítményű dugóhúzót is.Máskor,elkezdtem lefelé zuhanni...mint a sas a víz felett.Aztán...amikor a halálos ütközésnek kellett volna lennie...én félrerepültem.A repülés,számomra a szabadság.A legjobb amit bárki is el tud képzelni.Végül Luna is becsatlakozott az égimeszeléshez.És egy nemvárt személy...Sam repült el mellettem.Követtem végül megálltunk.
-Szia Sam!Mi újság?
-Jajhj cica...mindenhol téged kerestünk.Milyen volt a vásárlás?
-Elég jó.Vettünk egy csomó ruhát.Hogy ment a készülés?
-Borzalmasan!Lui rosszabb mint egy menyasszony.Egyébként...egy óra és kezdödik a bál...nekem is még el kell készülnöm.A vendégek nagy része is még készülödik.Gondoltam szólok.Mi a neve az állatodnak?
-Luna.Szóval akkor találkozunk egy óra mulva.Szia!-mondtam meg se várva válaszát.Leszálltam a tetöre,majd Luna elfoglalta helyét a vállamon.Behúztam a szárnyam,mert muszály.Visszafelé vettük az irányt majd mikor beértem a szobába,azonnal be is zártam.Lunát szokásos trónjára,a hibiszkuszom ágára raktam.Van 1 órám...3...2...1...Öltözés!!!Igazából még nem öltöztem.Elöször berontottam a fürdöbe ahol hajatmostam,utána megszárítottam.A hajam kiengedve hagytam.Majd fogatmostam,és csak utána húztam fel a ruhám.Amint ezek megvoltak,piros rúzst kentem a számra,és felhúztam egy fekete magassarkút.Emellett még egy szép piros nyaklánc is a nyakamba került.Az ujjamra egy arany,jade kövel díszített gyűrűt húztam.Ez a dédim eljegyzési gyűrűje.Bele van vésve:"Te amo"(szeretlek).A papám vésette ezt bele.De még mindig nem vagyok készen.Kell...a tiarám.Nem...ez nem olyan csili-vili hercegnös.Ezt a tiarát mindig a nöi családtagok az esküvöjükön viselik.Anyukám használta utoljára amikor Görögország tengerpartján összeházasodott apukámmal.Ez a tiara legalább 100 éves,ha nem több,családi ereklye.Zöld kövei tökéletesen passzolnak a ruhámhoz.Ezzel feltettem a fejemre.És megpecsételtem a ruhámat.Majd Luna nyakába akasztottam egy szivecskés szétnyitható medált.Bízom Lunában,ez csak annyit jelent.Készen is lennénk!Kezdödhet a bál!...














1 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog vagyok, hogy fen vann ez a rész is. Bár arra kiváncsi vagyok honnan jött a varázspor ötlete.

    VálaszTörlés