2015. október 26., hétfő

8.Hotel Partyslania:ahol én lazulok

...-Rendben csak húzzunk a csába!-mondta piri az erdö felé tolva minket.Az út félelmetesen csendeben telt.Az úttestet vettük feleigyelembe repülés közben.Csidi csudi tájakat láttunk!!Mikor azok az izék támadtak akkor volt dél.Most van délután öt óra.A nap már lenyugvóban volt de még látni lehetett ahogy a nap narancssárgás szineket vegyítve élénkrózsaszínnel festi át az égboltot művészi alkotáá.A fák és a néha-néha előforduló tavak még jobban passzoltak az egész képhez.Csendben suhantunk az ég alján megannyi ember felett.Az emberek milyen furának néznének ha megláltnák hogy 5 tini masírozik az égen miközbe mindenki dolgozik mé  -gondoltam magamba.A szemem még mindig az országutat kémlelte...de megálapodott egy...egy...hatalmas kísértetiesnek látszó hotelban?Kastélyba?Palotába?Lehet hogy a szöke herceg errefelé veszi az irányt?Hmmm...biztos elveszett a lova...elcseszett egy királyfinak kéne lennie mondhatom!!Se csaja,se lova,és még a lóttóban sem biztos a gyözelme!"Attól hogy egy dögös srácra 20kiló fuxot raknak tele kövekkel lehet hogy csak egy sík hülye pasi rejtőzik mögötte."Ez volt mindig is a gyanum a Shift+ö billentyűröl.(nagy Ö)Kizökkenve gondoltataimból rájöttem hogy nos...igen az a hatalmas izé ö termetes "kis" építmény egy...hotel.És mi pont oda fele szálltunk.
-Öhm...megmondaná valaki hogy ez itt mi és miért vagyunk itt?-kérdeztem angyali mosolyommal.
-Ahj...nos...ez itt Corvin...egy hotel amibe meg fogunk szállni majd fojtatjuk utunk holnap estefelé.Van pár ismerősünk aki segít majd eligazodni.A neve Lui.Pár gyilkolászós támadásba részt vett,volt pár ügye a maffiával is.Van egy lánya Mira akiért mindent megtesz.Egyszerű kis vérfarkas család.-mondta Alex.Egyszerű...,kis..., ezek a szavak valami másat jelentenek nekem meg hát asszem nekik is.Vérfarkasok.Woooow.Vicces a fennállás de mégsem röhögök.Egyébként október van,eléggé csípös az idö.Nah jóh az nem kifejezés!!Lefegyott a seggem!!!És ha hallok is valamit a fülemmel az csupán csak azé van mert a jégnek jó a viszhangja.Elméletem végére a fák között értünk földet.Szárnyainkat behúztuk az esetleges emberek miatt.A hatalmas kopogtatókkal ellátott ajtók elött állt a csapatunk.Sam lépett elöre majd kicsit haragosan bekopogott az ajtón.Abban a pillanatban Lui nyitott ajtót.
-Sziasztok vártunk már rátok!!Gyertek velem elvezetlek titeket a portáshoz.Az előtér ahova beléptünk feltűnöen szép...mindent fekete,arany,és piros árnyalatok egyike borít.A bejárati ajtóval rögtön szembe volt egy hatalmas fa lépcsö.Ugyanakkor ezt mind a belépés pillanatában figyeltem meg.De végül mindenki követte Luit.Ö egy barna hajú,és szemű 30-as éveiben járó bö 180 centiméteres fazon.Barátságosnak tűnt már első ránézésre is.Követtük öt széles és bizony hatalmas folyosókon keresztül.Majd megálltunk egy gótikusra kidíszített pult előtt.
-Alex szólt hogy az összes cuccotok a kocsiban maradt így hát a városból Miraval sikerült böröndökbe összeraknunk a szükséges ruhákat.-mondta Lui mosolyogva.Majd 5 kicsi mégis nehéz böröndöt adott nekünk.
-Danny!Ök itt Sam,Alex,Sebastian,Natalie és Emily.A barátaink.-intett "Danny a portás" felé.
-Töle bármit megkérdezhettek ha kérdésetek van!
Ez a Danny alak szöke kék szemű srác kb.20 évesnek néz ki.Mit mondtam én a szöke hercegről!!Szöke herceg=Szöke portás Danny.Furi.
-Kösz mindent Lui!Elkérhetjük a szoba kulcsokat?-kérdezte álmosságtól csillogó szemekkel piri.Egyik kezében a böröndöt tartotta másikkal Natalie kezét fogta.Engem egy kicsit meglepett hogy járnak.Báár...nem mintha pirire hajtanék vagy bármi ilyesmi!Isten ments!Vagyis persze jó pasi meg minden de csak a barátom,ennyi.
-Persze fiatalok!Hogyan szeretnétek elosztani a szobákat?Van 3 üres szobánk.Mindhárom ugyan úgy néz ki!-szólalt meg most az egyszer Danny.Mi csak egymásra néztünk.Jesszus mária!!Mi lesz ennek a vége?
-Ja és srácok!Mira szobája a harmadik mert csak így tudtuk megoldani.-tette hozzá együttérzö mosollyal.
-Hmmm...-kezdte félelmetes lassúsággal piri-Én Natalieval leszek,Alex Miraval ha nem baj...-ezt Alex még csillogóbb szemmel halgatta végig.Majd csak megrázta a fejét miszerint nem baj.Piri folytatta...-Emily lesz Sammel.Bevállalod ezt a nagy gyereket?A válaszom elött el kellett gondolkodnom...aztán rájöttem
hogy ha ök bizonyos dolgokat csinálnak nem szeretnék beleavatkozni.Majd rávágtam:
-Oké legyen.-majd Lui odaadta a kulcsot Samnek.
-Jó éjszakát!-kiáltottuk vissza már a lépcsö tetejéröl.A szobánk ajtaja elött állva Sam kinyitotta az ajtót majd beengedett.Az egész szoba igazán figyelemre méltó volt.El kell hogy mondjam tetszett amit láttam.Az egyszerű és kicsi szoba mellett volt a fürdönk.Hál istennek vagy csak egy lángelmének minden szobához egy fürdő tartozott.Én boldogságomban gyorsan elengedtem a nehéz a böröndöt ami azonnal le is huppant a földre.Majd ráugrottam az ágyra.
-Hagysz még nekem helyet tündi?-kérdezte Sam az ágy felé sétálva.
-Hááát...ha kell megharcolok érte!!!
-Ó!!Tényleg??-majd mire észbekaptam Sam a derekamon ült, felém hajolva, kezeimet leszorítva.
-Nos drága ezt a csatát elvesztetted.Én megmondtam hogy még visszakapod!!-persze a perverz vigyor elmaradhatatlan lett volna.
-Tévedsz!-helyzetünket megcserélve most én virítottam felette 'trónomon'.Felugrottam majd a böröndből egy spagettipántos top,és egy csipkés rövidgatyát fogtam meg, pizsi gyanánt.Utoljára visszanéztem a kifeküdt hercegemre majd lefürödtem.Kifelé siettem a fürdöböl mert az idő már vészesen éjfél felé járt.Amikor kiléptem volna az ajtón valami keménybe ütköztem.Felnéztem és láttam hohy Sam bámul rám vissza.
-Csúnya dolog otthagyni valakit egy ágyban!!Vagyis...leginkább engem.-mondta kiskutyaszemekkel.
-Hát ha egy büdös tündért akarsz az ágyadban látni akkor nézek inkább egy másik szobát.-mondtam a fülébe suttogva.Kikerültem öt majd befeküdtem az ágyba.Hallottam ahogy lezuhanyozik majd már csak egy kart éreztem ahogyan átölel.És Sam aranyos szuszogását a nyakamba...
Lehet hogy hülye vagyok de ezt örökké megtudnám szokni .(mondjuk hülye vagyok ez nem kétség)Ezt és azt hogy Sam melettem van...

~***************~

Mikor reggel a nap első sugaraira kinyitottam a szemem még mindig ugyanabba a pózba voltunk.Eddig neki háttal feküdtem de egy hirtelen ötlettöl vezérelve felé fordultam.Majd hosszú puszit nyomtam a szája sarkába.Arca megrándult majd mosolyogva kinyitotta sötétkék szemeit.Puszit nyomott a számra.
-Minden reggel kezdödhetne így!-mondta egy ásítás kiséretében.
-Talán egyszer...
Felálltam majd kimentem öltözni.Egy pánt nélküli felsőt és egy farmert húztam fel.Hajamat szabadon hagytam had lógjon.Visszamentem a szobába ahol Sam felöltözve várt rám.Már dél van!!!Megfogta a kezem majd az ebédlöbe vezetett.A többiek már nagyban tömték a búrájuk csirkemellel.Kivéve...
-Hol van a gerlepár?-kérdezte helyettem is Sam miközbe leültünk enni.
-Fent maradtak a takarodó után és most nem akarnak lejönni hulla fáradtan.
-És...srácok,mi mára a terv?-kérdeztem összerakva zöldséges-csirkemelles csodaszenyóm.
-Ma este kicsit bulizni fogunk.Aztán estefelé folytatjuk az utunk.-válaszolt Alex,miközbe a kávéját iszogatta.
-Hova mennénk?
-Sajnálom Emily de ezt még nem mondhatjuk meg.Egyéb kérdés?
-Van.Miért raboltatok el?Anyáéknak mit mondtatok?Mi a célotok?Egész ösziszünetbe veletek leszek?
-Hmmm...azért raboltunk el mert rád is szükségünk volt.Anyukádék hááát...úgy tudják kempingezni jöttél velünk.A célunk hogy elmegyünk egy bizonyos helyre ahol végrehajtunk pár hókusz-pókuszt aztán megyünk vissza a régi életünkbe.És ööö...nos igen velünk leszel de csak a szünet utolsó napjáig.-kimérten mondta,de én mégis tudtam hogy igyekezett csak nagyon dióhéjba elmagyarázni a részleteket.És semmilyen fontosabb információt nem szabadott elmondania nekem.Jah egyébként még 2 hétig lesz szünet aztán remélhetőleg normális lesz az életem.Nagyon remélem az utóbbit.Majd gyorsan benyomtam a szendvicsem.
-Oké de hol lesz a party?-kérdeztem kétkedve abban hogy egy ilyen földi Olümposzon bulit lehetne tartani.
-Hát itt!Gyere megmutatom!-ajánlotta Lui.Felálltunk az asztaltól majd egy helyre vezetett ami eléggé terasznak tűnt.El kell mondanom le vagyok nyűgözve!Mondjuk leginkább a tó részén.Csak nekem érdekes a tény miszerint egy mini vérfarkas családnak halas tava van?Kicsit röhejes elképzelni hogy farkas formájukba a mancsukkal a tóba pecáznak.
-Én...én...soha nem hittem volna hogy ebben a szép hotelban ilyen iddlemagadasárgaföldig bulikat szoktak rendezni.És kik lesznek itt?
-Én,Mira,ti, Philip,Danny,Mary,Harry, a Vladislav família,Sophie,Belkovék,Paulék,Hilmann család.Elég sok ember.Egyébként az ivós buli nagyon túlzás,ez egy bál lesz.Ahol mondjuk van pia dehát minden jó buli eleme a szeszesital!Sunyiba meg kell súgnom hogy Vladislavék oroszba éltek és nagyon ütős az orosz vodkájuk!Húzz fel valami szép ruhát az eseményre!!Szólok Miranak hogy menjetek el shoppingolni!!Körülbelül leszünk vagy ötvenen.-súgta Lui.Majd visszaértünk az ebédlőbe.
-Mira !!Lejönnél?-kiabálta fülsértően.
-Itt vagyok.-toppant be az ajtóba Mira.Hosszú egyenes barna haja,és kék szeme van.Sportcipőt,fekete farmert és zöld kapucnis pulcsit visel.
-Mész Emilyvel vásárolni a bálra??-kérdezte az apja.
-Apa,még azt se tudom itt ki-kicsoda??
-Óh tényleg én hülye...ő Alex,Sam,és Emily.Sebastian és Natalie fent hesszelnek.Nos?
-Végülis mért ne?Emily neked most megfelel?
-Persze.Indulhatunk?-kérdeztem.
-Aha.-majd én a felálltam a székemből, ő pedig kifelé vette az irányt.Kocsikulccsal a kezében ültünk be az autóba .
-Árkádra feeeellll!!-kiabáltuk egyszerre egymás gondolataiba olvasva...

2 megjegyzés:

  1. Szerintem hugi felesleges volt el rabolni Emilyt. Bár igaz, hogy hülyén hangzot volna, hogy-Emily nincs kedved velünk tölteni az ősszi szünetett
    -Miért?
    -Mért ne
    -Hova mennénk?
    -Nem monthatom el
    -Miért kellek én a kiránduláshoz?
    -Hát csak.

    VálaszTörlés
  2. Hmmm...gondoltam legyen izgalmas a 7.fejezet befejezése.

    VálaszTörlés